loading...
معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی
سمیرا خدمتی بازدید : 15 جمعه 20 دی 1398 نظرات (1)

Colorbar ایالات متحده آمریکا با نام تجاری بسیار محبوب در هند است. این محصول بسیاری از محصولات آرایش را دارد که مورد علاقه توده ها قرار گرفته است. انواع مختلفی از رنگهای ناخن را در رنگ ها ، بافت ها یا اتمام آن ارائه می دهد. مدت زمان ماندگاری لاکهای رنگی Colorbar nal حدود 1-2 سال است و نسبت به کیفیتی که ارائه می دهند بسیار مقرون به صرفه است. در صورت استفاده از پایه های خوب و روکش بالا ، آنها یک هفته کامل روی ناخن ها می مانند. من حدود 13 جلا ناخن از این برند دارم. و در اینجا من مجموعه هایی از 10 بهترین سایه به همراه بررسی مختصر را برای شما قرار داده ام! آره ، من در تصاویر زیر از هیچ کت بالایی استفاده نکرده ام. شما آنچه را می بینید دریافت می کنید!

 

سایه های ناخن Colorbar Nail

1. 03 ، گل رز خجالتی:

این یک نوع بسیار زیبا از رنگ قرمز است. رنگ آن بسیار شفاف است اما رنگ آن بر روی کت 2 ای که خود ساخته است قابل ساخت است. من از 3 کت برای سواچ استفاده کردم.

 

 

colorbar خجالتی گل رز Pinit

 

2. 63 ، صورتی شل و ول:

اگرچه به آن صورتی شل و ول گفته می شود ، سایه ای بسیار برهنه است. کاملاً کاملاً شفاف است و برای اینکه مات شود به 2-3 کت احتیاج دارید.

 

 

لاک ناخن صورتی لاک زدن ، Pinit

3. 73 اختصاصی:

این سایه از دامنه انحصاری آنهاست و کاملاً شبیه به صورتی کرکی بالا است. تنها تفاوت آن بیشتر در قسمت انتهایی کرم است و درپوش نقره ای دارد. من سه کت برای سواچ.

 

 

اختصاصی ناخن Pinit

[بخوانید: هنرهای زیبایی ناخن فرانسوی]

 

4. 20 گل پاییز:

این سایه گل رز مرجانی بسیار زیبا است. من شخصاً این سایه را توصیه می کنم که باید در لباس شما باشد. این ظرفیت کامل برای روشن تر کردن هر روز کسل کننده فقط با پوشیدن آن است. من از دو کت برای سواچ استفاده کردم.

 

 

پاییز colorbar گل رز Pinit

5. 57 Berrylicious:

سایه بسیار زیبایی است بیشتر از تیره صورتی با سایه فلزی است. این سایه با دست های منصفانه زیبا به نظر می رسد. من از دو کت برای سواچ استفاده کردم.

 

 

لاک ناخن بریلی Pinit

6. 19 اختصاصی:

این سایه آبی تیره است که در سال جاری بسیار زیاد است. من این سایه را به عنوان یک ضرورت توصیه می کنم. من از 2 کت برای سواچ استفاده کردم. فرمول کاملاً خوب و خامه ای است.

 

 

19 اختصاصی ناخن لهستانی Pinit

7. 05، تالاب آبی:

سایه آبی بسیار روشن است کمی شفاف است و برای ساخت رنگ به 3-4 کت نیاز خواهید داشت. من از 3 کت برای سواچ استفاده کردم.

 

 

ناخن آبی آبی ناخن لهستانی Pinit

8. 93 ، مگ آگات:

سایه سبز خوبی است. برای اینکه مات شود فقط به دو کت نیاز دارد. این پایان کرم دارد. من از دو کت برای سواچ استفاده کردم.

 

 

ماس آگات ناخن Pinit لهستانی

9. 002 ، طلا دیسکو:

این درخشان طلا است. تقریباً در هر رنگ بسیار زیبا به نظر می رسد. من آن را بالای سایه ماس آگات قرار می دهم. من فقط از پالتوی منفرد استفاده کردم همانطور که با زرق و برق آنقدر پر شده است که کش رفتن تک کافی است.

 

 

دیسک طلای ناخن Pinit Polish

Colorbar چند سایه نئون زیبا دارد و من 3 مورد از آنها را دارم که در اینجا جابجا می شوم. آن ها هستند:

 

آ. 096 ، آهک مارگاریتا. (نئون سبز) (با انگشت میانی)

ب 099 ، Pina colada. (نئون زرد) (با نشانگر و انگشت صورتی)

ج 094 ، بانوی صورتی (نئون صورتی) (روی انگشت حلقه)

 

من برای رسیدن به حداکثر روشنایی ، آنها را بر روی لکه های سفید پوشیدم. آنها سایه های بسیار زیبایی هستند و من شخصاً آنها را به همه دوستداران نئون توصیه می کنم. من از هر دو کت برای تابلوها استفاده کردم.

 

 

روشنایی ناخن Pinit

Colorbar همچنین دارای ناخن های پوسته پوسته است و من خودم هستم.

[بخوانید: 7 نوع هنر ناخن]

 

10. 003 ، انفجار فویل:

این یک پوسته پوسته پوسته نقره ای است و من آن را از سایه های نئون استفاده کردم.

 

 

فویل انفجار ناخن Pinit

امیدوارم که همه شما این تخته های ناخن Caolorbar را دوست داشته باشید. کدام یک از نوارهای رنگی را متعلق به خود دارید؟ و اگر نمی خواهید کدام یک را بخرید؟

 

با ما در میان بگذارید و تصاویر خود را نیز به اشتراک بگذارید.

مرجع:ثانیکالا

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 262
  • بازدید کلی : 484