loading...
معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی
سمیرا خدمتی بازدید : 19 چهارشنبه 18 دی 1398 نظرات (0)

حمل یک جمع و جور مناسب برای هرکسی که با چربی و عرق سر و کار دارد ضروری است. زیرا ، گاهی اوقات ، باید به طور واقعی بینی خود را پودر کنید تا صورت شما مانند کارخانه گریس نماند. با این حال ، پیدا کردن یک جمع و جور که پوست شما را برای بیش از چند ساعت بلوغ می کند بسیار دشوار است. بعد از شنیدن چیزهای خوب درباره مایکل لاین White Superfresh کامپوزیت نیویورک هنگام کنترل روغن ، تصمیم گرفتم آن را امتحان کنم. این چیزی است که من پیدا کردم

 

Maybelline White Superfresh Review Compact

توضیحات محصول

White Superfresh کامپکت Maybelline نیویورک ادعا می کند پوست شما را در برابر اشعه های شدید خورشید محافظت می کند و از تیرگی و آسیب پوست جلوگیری می کند. این جمع و جور با SPF 28 و فرمول PA +++ آن ، محافظت در برابر آفتاب را در اختیار شما قرار می دهد در حالی که محتوای پرلیت آن روغن و عرق را جذب می کند و به پوست شما مات می دهد در حالی که به طور واضح آن را روشن می کند. با این حال ، این محصول اعلام کرده است که از نور خورشید کافی برای قرار گرفتن در معرض شدید آفتاب استفاده می کند. همچنین این محصول نوید 12 ساعته از طراوت و محافظت را حتی در شرایط آب و هوایی گرم و مرطوب دارد. این کامپکت از نظر پوستی آزمایش شده و برای استفاده روزمره مناسب است. در 4 سایه - شل ، مروارید ، مرجان و مرمر وجود دارد. در این مقاله ، من به بررسی سایه های پوسته ، مرجان و مرمر می پردازم.

 

Maybelline White Superfresh کامپوزیت Pinit

 

کامپکت Maybelline New York White Superfresh به صورت یک کامپکت سفید ساده با یک آینه کامل در قسمت داخلی درب بسته بندی شده است. این مجهز به پف سفید است که برای لمس کردن مفید است. پف سفید با یک فیلم پلاستیکی قابل مشاهده از پودر فشرده جدا می شود. بسته بندی بیرونی یک جعبه مقوایی مربعی با یک طرح رنگ سفید و اشک است که احساس "تازه" را که محصول می فروشد تقویت می کند.

 

امکانات

به وضوح چهره را روشن می کند.

پوست شما را تازه نگه می دارد.

عرق و روغن را جذب می کند.

12 ساعت کنترل روغن.

از تیره شدن پوست و آسیب دیدن جلوگیری می کند.

محافظت از آفتاب را ارائه می دهد.

در 4 سایه می آید.

عناصر

این محصول در بسته بندی خود لیستی از مواد تشکیل دهنده ندارد. با این حال ، این بیان می کند که کامپکت حاوی پرلیت معدنی است که به جذب عرق و روغن در هنگام روشن شدن چهره شما کمک می کند.

 

سایه ها

این محصول در 4 سایه - مروارید ، شل ، مرجان و مرمر ارائه شده است. در اینجا شکاف سایه ها وجود دارد

 

مروارید - پوستی منصفانه و خونگرم است.

پوسته پوستی- منصفانه و با رنگ گرم.

مرجان- پوست زیتون.

مرمر- پوست گنگ و گندم.

من موفق به دستیابی به 3 مورد از این سایه ها ، شل ، مرجان و مرمر شدم.

 

 

سایبان Pinit Maybelline White Superfresh کاملاً فشرده

من پوست منصفانه ای دارم ، اگرچه در عکس بالا دست من کاملاً برنزه است و ظاهراً گنگ است. همانطور که می بینید ، تفاوت زیادی در سایه ها وجود ندارد که این ترکیب را برای خانم هایی با رنگ پوستی تیره و تیره مناسب نمی کند.

 

بعد از مخلوط شدن ، تاریک ترین سایه (مرمر) به نظر می رسد بهترین رنگ برای تن پوست من است اما از آنجا که صورت من از دست من سبک تر است ، می توانم خودم را بین مرجان و مرمر جابجایی کنم.

 

تجربه و نقد من

من پوست روغنی ندارم اما تمایل زیادی به عرق کردن دارم که در نتیجه صورتم بسیار کسل کننده به نظر می رسد. پودرهای جمع و جور به من کمک می کنند تا این ماده را بپوشانم و همچنین در مرطوب نگه داشتن آرایش به من کمک کند. در حالی که من کاملاً با کالاهایی مخالف هستم که منصفانه را تصدیق می کنند ، تصمیم گرفتم Maybelline White Superfresh Compact را امتحان کنم تا ببینم آیا این کنترل به اندازه ادعا روغن یا عرق را کنترل می کند یا خیر.

 

در اینجا چطور فرار کرد -

 

کنترل روغن: همانطور که گفتم ، پوست من خیلی روغنی نیست اما به شدت عرق می کند و این جمع و جور باعث می شود که صورت من به مدت 6 ساعت تازه به نظر برسد و مات شود. در روزهایی که من لباس آرایش سنگین دارم ، جمع و جور آرایش من را از گرفتن کیکی یا قرار گرفتن در خطوط ریز حفظ می کند.

 

پوشش: پوشش بسیار شفاف است اما فوراً صورتم را روشن می کند. این فشرده رنگ پوست من را یکدست می کند و لکه های جزئی را در بر می گیرد ، اما برای ایجاد زخم های پوستی آکنه باید از کانسیلر استفاده کنم.

 

بافت: این کامپکت با یک بافت بسیار ریز احساس صافی می کند. خیلی پودری نیست و برای جذب روغن و عرق مناسب است.

 

این محصول همچنین دارای رایحه ای خوشبو و میوه ای است که بسیار شبیه به کرم Clear Glow BB Maybelline. روی پوست صاف احساس می کند و باعث ایجاد کیکی نمی شود. بسته بندی ساده و مسافرتی را نیز دوست دارم. تنها دو مشکلی که من با این محصول دارم ، عدم دسترسی به سایه برای پوست تیره و ادعای سفیدکننده پوست است.

 

طرفداران

 

محافظت از آفتاب را ارائه می دهد.

دارای بافت صاف است.

روغن را بیش از 5 ساعت کنترل می کند.

فوراً پوست شما را روشن می کند.

پوشش کاملی ارائه می دهد.

بسته بندی مسافرتی.

مناسب بودجه.

منفی

 

پوشش بهتر می تواند باشد.

انصاف را تأیید می کند.

این ادعا در مورد کنترل 12 ساعته کنترل روغن نیست.

در دسترس نبودن سایه ها برای پوست تیره.

چگونه می توان از کامپوزیت White Superfresh Maybelline نیویورک استفاده کرد؟

 

چگونه می توان از کامپوزیت White Superfresh Maybelline نیویورک استفاده کرد؟ پینیت

صورت خود را تمیز کرده و مرطوب کنید.

 در صورت تمایل ، کانسیلر را برای پوشاندن رنگدانه ها ، دایره های تیره و لکه ها استفاده کنید.

پودر جمع و جور خود را بر روی یک برس پودر قرار دهید. گرد و غبار را بیش از حد پودر کنید.

جمع و جور را از مرکز صورت خود شروع کنید و به بیرون کار کنید.

مرجع:sanykala

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 287
  • بازدید کلی : 509