loading...
معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی
سمیرا خدمتی بازدید : 19 چهارشنبه 18 دی 1398 نظرات (0)

بعضی از صبح ها که واقعاً به آرایش نیاز دارید اما وقت ندارید. هرکسی که بتواند ظرف چند دقیقه پایه و اساس کامل را بپوشاند مطمئناً شایسته عبادت است. برای کسانی از ما که فاقد استعداد هستند ، همیشه کرم BB وجود دارد. در این مقاله ، قصد دارم کرم Clear Glow BB Maybelline را مرور کنم.

 

کرم BB همچنین به عنوان پایه لکه دار ، مومیایی زیبایی ، مومیایی لکه دار ، و مومیایی زنبورعسل در نقاط مختلف جهان شناخته می شود ، کرم BB به زیبایی پوست شما و پوشش لطیف و مرطوب کننده سبک کمک می کند. این یک محصول اساسی برای هرکسی است که دائما در حال حرکت است. بهترین بخش این است که کرم های BB معمولاً از نظر بودجه مناسب هستند. خواندن را ادامه دهید تا دریابید که چگونه Clear Glow BB Cream Maybelline در این بررسی محاصره شده است.

 

Maybelline Clear Glow Bright Benefit Review Cream

کرم Clear Glow BB Maybelline به جای "مومیایی کردن زیبایی" به عنوان "کرم فواید روشن" توصیف می شود. این محصول ادعا می کند با فرمول رس مخصوص معدنی خاص خود ، پوشش برتر و بی عیب و نقصی به شما می دهد. این کرم BB از Maybelline در حالی که به عنوان کانسیلر و مرطوب کننده عمل می کند 12 ساعت کنترل درخشش را ارائه می دهد. همچنین با فرمول SPF 21 و PA ++ محافظت از آفتاب را ارائه می دهد. این محصول 8 مزیت شگفت انگیز را ارائه می دهد. همه در یک فرمول ادعا می کنند شما را با یک مات پایان می بخشد ، از پوست خود در برابر اشعه UV مضر محافظت می کند ، و لکه های آن را پنهان می کند ، در حالی که درخشندگی ، نرم کردن ، غروب کردن ، شستشوی بیرون ، پاک کردن و آبرسانی پوست شما.

 

 

Maybelline Clear Glow BB Cream Cream Pinit

 

ویژگی ها و مزایا

پوست شما را آبرسانی و تغذیه می کند

محافظت از آفتاب را ارائه می دهد

مناسب انواع پوست است

تست پوستی

آزمایش آلرژی

غیر comedogenic

پوست حساس را تحریک نمی کند

به یک پایان مات می بخشد

تا 5 ساعت روی عرق و سبوم مقاوم است

لحن پوست شما را یکدست می کند

پوست شما را صاف کرده و نرمتر می کند

پنهان کننده های پنهان است

خواندن را ادامه دهید تا دریابید که آیا این ادعاها به وجود آمده است یا خیر.

 

بسته بندی

کرم Clear Glow BB Maybelline در یک لوله پلاستیکی بسته بندی شده است. بسته بندی لوله ای از جنس لوله اشک کمی است و دارای 18 میلی لیتر محصول است. درپوش پیچ و نازل باریک اطمینان حاصل می کند که هیچگونه ریزش و ضایعات وجود ندارد ، و آن را بسیار مناسب برای مسافرت می کند. اگرچه خواندن آن دشوار است ، همچنین در لیست بسته بندی ها به لیست کامل مواد همراه با مزایا و دستورالعمل های استفاده اشاره شده است.

 

عناصر

تشخیص لیست مواد تشکیل دهنده غیرممکن است. با این حال ، شما واقعاً موفق شدیم بفهمید که این محصول بسته بندی شده است. این فرمول فاقد پارابن است و حاوی نوعی ویتامین C است که به درخشان شدن پوست شما کمک می کند. با این حال ، حاوی بنزیل الکل و دی اکسید تیتانیوم است که جزء عناصر مورد نظر من در این محصول نیستند.

 

 

Maybelline Clear Glow Bright Benefit Cream مواد ضروری Pinit

AQUA / آب، اتیل هگزیل، پالمیتات، نیاسینامید، سیلیس، OCTYLDODECANOL، تالک، OCTYLDODECYL، XYLOSIDE، فنوکسیاتانول، سدیم ACRYLATE / سدیم ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE کوپلیمر، ISOHEXADECANE، هیدروکسی اتیل ACRYLATE / سدیم ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE کوپلیمر، PEG-30 DIPOLYHYDROXYSTEARATE، سدیم DEHYDROACETATE، گلوکز اسکوربیل ، لسیتین هیدروژنه ، CAPRYLYL GLYCOL ، DISODIUM EDTA ، اسید سیتریک ، پلی اتیلن ، سولفات 80 ، پتاسیم آلبومین ، آلومینیوم ، آلومینال ، آلومینیوم ، آلومینیوم ، آلومینیوم ، آلومینیوم ، آلومینیوم ، آلومینیوم ، آلومینیوم ، آلومینیوم ، آلومینیوم ، آلومینیوم ، آلومینیوم ، باران CI 77481

 

تجربه من با Maybelline Clear Glow Bright Benefit Cream

وقتی که محصول قدیمی من تمام شد ، من روی کرم Maybelline Clear Glow BB Maybelline افتادم. با شنیدن نظرات مثبت زیادی ، من آن را در سبد خرید خود (به معنای واقعی کلمه) فضای آن را ایجاد کردم. از آن زمان تاکنون استفاده زیادی برای پایه و ضد آفتاب ندارم.

 

سایه ها و در دسترس بودن

 

سایبان پینیت Maybelline Clear Glow Bright Benefit Cream

کرم Maybelline Clear Glow All In One Bright Benefit در سه سایه وجود دارد - 01 برهنه ، 02 تابش ، و 03 طبیعی ، که 01 برهنه تاریک ترین و 03 طبیعی ترین و سبک ترین است. این موضوع بسیار ناامید کننده است زیرا تنها با مصرف نورهایی با رنگ های پوستی تا کمی تنگ پوست ، مصرف کنندگان را تحریک می کند. من تصمیم گرفتم که 01 برهنه و 03 طبیعی را بخرم ، زیرا سخت می دانستم کدام یک از من مناسب باشد و معلوم است که تفاوت در هر دو سایه تفاوت چندانی ندارد. در حالی که هر دوی آنها فقط برای چهره من خوب کار می کنند ، من آنها را روی دستم چرخاندم که مقداری برنزه دارد ، و هر دو سایه با وجود اینکه زمان به اکسیداسیون کردن داده بود ، یک بازیگر سفید باقی مانده است. بازیگران سفید رنگی که 01 برهنه (در سمت چپ در تصویر بالا) در پشت خود داشت کمی کمتر از چیزی که دومی در سمت چپ (در سمت راست) از آن باقی مانده بود آشکارتر بود. برای محصولی که برای یک پایگاه مصرف کننده هندی به بازار عرضه می شود ، در دسترس نبود. از سایه ناامیدی بزرگ است.

 

پوشش

 

Maybelline Clear Glow Bright Benefit Cream Cover Cover Pinit

در تصویر بالا دو سایه کرم Maybelline Clear Glow BB Maybelline - 01 برهنه (سمت چپ) 03 طبیعی (راست) را جابجا کردم. در حالی که پوشش آن بسیار سبک است ، در حالی که ماسک قرمزی و بهبود جای زخم های آکنه ، کافی است حتی از رنگ پوست خود استفاده کنید. اگرچه کرم نمی تواند به طور کامل فونداسیون را جایگزین کند ، اما در روزهایی که من می خواهم آرایش سنگین بپوشم و در روزهایی که به دنبال آرایش طبیعی و بدون آرایش می شوم یک پایه عالی ایجاد می کند.

مرجع:sanykala

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 284
  • بازدید کلی : 506