loading...
معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی
سمیرا خدمتی بازدید : 14 شنبه 30 اسفند 1399 نظرات (0)

اسپری موضعی لیدوکائین - پریلوکائین برای درمان انزال زودرس: اثبات مطالعه مفهوم

آر هنری و مورالس

مجله بین المللی تحقیقات ناتوانی جنسی جلد 15 ، صفحات 277–281 (2003) به این مقاله استناد کنید

 

5571 دسترسی دارد

 

42 استناد

 

19 آلتمتریک

 

جزئیات متریک

 

خلاصه

انزال زودرس (PE) شایعترین اختلال عملکرد جنسی در مردان است. از آنجا که افزایش حساسیت گلنس در PE دخیل است ، منطقی به نظر می رسد که کاهش این حساسیت می تواند اثر تأخیری بر زمان تاخیر انزال داخل واژینال (IVELT) داشته باشد بدون اینکه بر احساس انزال تأثیر منفی بگذارد. ما در سیستم تحویل آئروسل با دوز اندازه گیری شده ،  اسپری دیر انزالی قیمت ترکیبی از بی حسی موضعی ایجاد کرده ایم که لیدوکائین و پریلوکائین را به شکل پایه و بدون حلال های آلی ارائه می دهد. قبل از نفوذ واژن ، می توان این دارو را به راحتی از بین برد ، و احتیاج به کاندوم که برای بسیاری از بیماران نامطلوب است ، دور زد. در اینجا ، ما از یک مطالعه آزمایشی برچسب باز آینده استفاده می کنیم که ایمنی و اثربخشی این سیستم تحویل جدید را برای بی حسی موضعی به آلت تناسلی جنسی با هدف طولانی شدن IVELT در بیمارانی که خود گزارش کرده اند PE دارند ، بررسی می کند. این یک مطالعه آزمایشی آینده نگر با برچسب باز بود. آئروسل لیدوکائین-پریلوکائین (LP) 7.5 میلی گرم لیدوکائین و 2.5 میلی گرم پریلوکائین ، هر دو به صورت پایه ، در هر مرحله تحویل می دهد. در مجموع 14 مردی که با مشکل PE به کلینیک های اورولوژی مراجعه کرده بودند ، استخدام شدند. رضایت از افراد و شرکای آنها به دست آمد. از زوجین خواسته شد که IVELT خود را بدون درمان در یک بار تعیین کنند ، و سپس در پنج برخورد بعدی از آنها خواسته شد که اسپری را به آلت تناسلی جلویی بزنند ، 10-15 دقیقه بمانند ، قبل از مقاربت با دقت پاک کنند. IVELT با کرونومتر زمان بندی شد و سپس از هر دو شریک خواسته شد که میزان رضایت فردی خود را نسبت به خط پایه بدون درمان ارزیابی کنند. همچنین از آنها خواسته شد هرگونه رویداد نامطلوب یا نظر را مستند کنند. در کل ، 11 بیمار مطالعه را به پایان رساندند. میانگین IVELT از 1 دقیقه: 24 ثانیه به 11 دقیقه: 21 ثانیه افزایش یافته است (P = 0.008) که به طور متوسط ​​هشت برابر افزایش نشان می دهد. هیچ آزمودنی کاهش IVELT را تجربه نکرده است. میانگین نمره رضایت برای افراد و شرکای 1.0 بود. در مقیاسی که −1 بدتر باشد ، 0 همان ، 1+ بهتر و +2 بسیار بهتر. اسپری موضعی LP ، 15 دقیقه قبل از مقاربت به آلت تناسلی مرد ، استفاده می شود ، مدت زمان انزال را به طور قابل توجهی طولانی می کند و رضایت جنسی را در مردان با PE و شریک زندگی آنها بهبود می بخشد. بی حسی غده ، که فقط در دو مورد مشاهده شده است ، بر کیفیت ارگاسم تأثیر منفی نمی گذارد. گاهی اوقات ، یک بیمار در حین انتظار 15 دقیقه بین استفاده از اسپری و شروع مقاربت ، در حفظ نعوظ مشکل را گزارش می کند.

 

معرفی

انزال زودرس (PE) همچنان شایعترین اختلال عملکرد جنسی در مردان است. 1 اگرچه در زمینه روشن سازی مکانیسم های علیت آن پیشرفت هایی صورت گرفته است ، اما انواع مختلف تکنیک ها و داروهای موجود برای درمان آن تنها موفقیت محدودی داشته است. به عنوان مثال ، گزارش شده است که مداخلات رفتاری با نتایج اولیه رضایت بخش در مجاورت 90٪ بسیار موثر است ؛ 2 متأسفانه ، میزان موفقیت به طور قابل توجهی به کمتر از 25٪ در 3 سال کاهش می یابد. 2،3 ثابت شده است که داروهای سیستمیک دارای سطح متغیری هستند اثربخشی ، 4 اما درگیر عوارض جانبی هستند که به طور کلی در مردان طولانی مدت غیر قابل قبول تلقی می شوند. به همان اندازه دلسردکننده ، اثر این داروها موقتی است زیرا علائم با قطع مصرف دوباره برمی گردند. بنابراین ، بدیهی است که راههای دیگر درمان ، یک تحقیق مناسب برای PE هستند.

فرضیه علی اولیه مبتنی بر فرویدی PE تجدیدنظر شده و تا حد زیادی به نفع حقایق فیزیولوژیکی کنار گذاشته شده است. 2 اعتقاد بر این است که افزایش حساسیت غده در حال حاضر یک عامل اساسی در PE است. بنابراین ، پیش بینی می شود که کاهش حساسیت گلاس به یک اثر تأخیری در زمان تاخیر انزال داخل واژینال (IVELT) تبدیل شود بدون اینکه بر احساس انزال تأثیر منفی بگذارد. دو مطالعه با استفاده از کرم های بی حسی موضعی ، IVELT طولانی مدت گزارش شده است ، اما دارای اشکالات قابل توجهی است. 5،6 استفاده از کرم لیدوکائین-پریلوکائین (LP) گزارش شده توسط Berkovich و همکارانش به 30 دقیقه استفاده از کرم در زیر کاندوم نیاز داشت و منجر به بی حسی کل شافت آلت تناسلی مرد. رویکرد شدیدتر به حساسیت زدایی شامل "نوروتومی" اعصاب پشتی آلت تناسلی مرد است. 7 گزارش شده است که این اقدام تهاجمی و برگشت ناپذیر م butثر است اما نتوانسته از حمایت گسترده جامعه پزشکی برخوردار شود.

 

ما یک اسپری LP تولید کرده ایم که به راحتی قابل استفاده است ، پس از استفاده از آن به پوست می چسبد و فقط بیهوشی گلن را ایجاد می کند .8 دارو را می توان قبل از نفوذ واژن به راحتی از بین برد ، و احتیاج به کاندوم ندارد که برای اکثر بیماران نامطلوب است. . در اینجا ما گزارش یک مطالعه آزمایشی آزمایشی برچسب باز را بررسی ایمنی و کارآیی این سیستم تحویل جدید برای بی حسی موضعی به آلت تناسلی مردانه با هدف طولانی شدن IVELT در بیمارانی که خود گزارش کرده اند دارای PE هستند ، گزارش می کنیم.

 

مواد و روش ها

اگرچه داروهای بی حسی موضعی به تنهایی قادر به نفوذ در پوست دست نخورده نیستند ، اما اگر روی غشاeraهای غیرکراتینه شده مانند دهان و آلت تناسلی جلدی استفاده شود ، شروع بیهوشی نسبتاً سریع و با نفوذ خوب است. بازهای LP هر دو ماده جامد با نقطه ذوب پایین هستند که در صورت ترکیب ، نقطه ذوب آنها کمتر از دمای اتاق است. این اثر به خوبی شناخته شده است و به عنوان یک مخلوط یوتکتیک شناخته می شود. ما یک فرمول آئروسل از ترکیب لیدوکائین / پریلوکائین ایجاد کرده ایم که دوز اندازه گیری شده 7.5 میلی گرم پایه لیدوکائین به اضافه 2.5 میلی گرم پایه پریلوکائین در هر دوز اندازه گیری شده را فراهم می کند. به هیچ حلالی احتیاج نیست بنابراین در اثر استفاده کمتر خطر سوزش وجود دارد ، در حالی که بافت کمی روغنی چسبندگی خوبی به گلنس ایجاد می کند اما پس از ایجاد اثر بیهوشی به راحتی با آب شسته می شود.

 

این پروژه به عنوان یک آزمایش آزمایشی آزمایشی آینده نگر (با اثبات مفهوم) در مورد ایمنی و کارآیی فرم تحویل جدید برای بیهوشی موضعی طراحی شده است. این مطالعه توسط هیئت بررسی اخلاق دانشگاه تأیید شد. رضایت کتبی آگاهانه هم از بیماران و هم از شرکای آنها گرفته شده است.

 

بیماران

در هر 14 بیمار 23 تا 70 ساله (میانگین 42 سال) ، که خود نارضایتی جنسی را به دلیل PE اولیه گزارش کرده و به کلینیک اورولوژی ارجاع داده شده اند ، و شرکای آنها در این مطالعه انتخاب شدند. همه دگرجنس گرا و در یک رابطه زناشویی یک همسر پایدار بودند ، نه با توجه به پروتکل بلکه با مراجعه تصادفی در هر مورد ، شرکای بیمار به طور فعال در مطالعه شرکت کردند. معیارهای خروج سن زیر 18 سال و آلرژی شناخته شده از فرد یا شریک زندگی به آمید بی حس کننده های موضعی بود. با توجه به سابقه جنسی وی ، از هر بیمار شرح حال مفصلی به دست آمد. شروع و مدت زمان PE ، شدت مشکل و عوامل مرتبط با آن ، درمان های انجام شده و اثرات آن ثبت شده است. وضعیت فعلی مشکل و روشهای درمانی مورد استفاده ثبت شده است.

 

رفتار

به هر بیمار یک قوطی متراکم آئروسل که مخلوط مایع یوتکتیک 7.5 میلی گرم پایه لیدوکائین و 2.5 میلی گرم پایه پریلوکائین را در هر عمل تحویل داده شد ، ارائه شد. به آنها آموزش داده شد كه در سه تا پنج بار كاربردي (30-50 ميلي گرم) مستقيماً بر روي آلت تناسلي جنسي اعمال كنند و حداقل براي 15 دقيقه در محل بگذارند. تعداد برنامه ها به اندازه گلنس و اسپری آئروسل بستگی داشت. به بیماران آموزش داده شد كه كلك ها را به طور كامل بپوشانند. برای جلوگیری از آلودگی شریک ، مخلوط دارو باید بعد از این مدت حذف شود.

 

پروتکل

به افراد دفتر خاطرات ، کرونومتر و آئروسل بی حسی موضعی ارائه شد که به آنها نحوه استفاده نشان داده شد. همچنین به آنها گزارش کارنامه داده شد تا اطلاعات ذهنی و عینی را وارد کنند. آنها IVELT خود را با استفاده از کرونومتر ارائه شده زمان بندی کرده و میزان رضایت خود را ارزیابی کردند. اولین برخورد بدون درمان بود و به عنوان پایه کار بود. نمره رضایتمندی بدون درمان در مقیاس −1 (بدتر از بدون درمان) ، 0 (همان بدون درمان) ، 1+ (بهتر) و +2 (خیلی بهتر) به عنوان صفر ارزیابی شد. برای پنج برخورد متوالی بعدی ، از آنها خواسته شد که از اسپری استفاده کنند. با استفاده از حداقل سه دوز برای پوشاندن گلنس در یک فیلم نازک از دارو به مدت حدود 15 دقیقه ، سپس فیلم باقیمانده را با یک پارچه گرم و مرطوب با دقت پاک کنید و رابطه را به روش "معمول" خود آغاز کنید. به افراد و شرکای آنها آموزش داده شد که از آلوده شدن قسمتهای دیگر بدن به خصوص انگشتان با اسپری خودداری کنند

عامل موضعی دیگر "SS Cream" است که شامل 9 گیاه شرقی است. چندین مطالعه اثر این آماده سازی را فقط با حداقل عوارض جانبی نشان داده است. 5 تنها اثر سو ad این دارو احساس سوزش در اقلیت بیماران است. هنوز مشخص نشده است که آیا این کار برای جلوگیری از آلودگی واژن به استفاده از کاندوم نیاز دارد. نتایج دلگرم کننده ای که با استفاده از کرم SS گزارش شده است ، البته قبل از اینکه مورد استقبال گسترده قرار گیرد ، نیاز به آزمایش های بزرگ و چند مرکز دارد. متأسفانه ، هیچ مطالعه مستقل تأییدی فراتر از آنچه از مبتدیان محصول منتشر نشده است. یک عیب اضافی از کرم منحصر به فرد بودن اجزای تشکیل دهنده و عدم وجود توضیحات جزئی در مورد تهیه مخلوط است.

 

این مطالعه برای ارزیابی سودمندی و ایمنی بالقوه یک سیستم جدید بی حسی موضعی طراحی شده است. بعد از بخار شدن پیشرانه (HFC 134-a) پس از بخار شدن بخار (HFC 134-a) ، از آئروسل استفاده شده یک فیلم نازک از بی حس کننده موضعی خالص تشکیل شده است. این فیلم از بی حس کننده موضعی پایه مایع نفوذ غشاهای اپیتلیال غیرکراتینه شده مانند گلنس را فراهم می کند ، اما پوست کراتینه نشده سالم مانند شاخه آلت تناسلی را ندارد. بعلاوه ، ماهیت کمی روغنی این ترکیب در دمای اتاق باعث می شود که دارو در محل بماند تا زمانی که با پارچه مرطوب جذب شده یا به راحتی پاک شود.

 

گزارش شده است که کرم LP کارآمد است ، اما به استفاده از کاندوم نیاز دارد و منجر به بیهوشی کل شاخه آلت تناسلی می شود. اسپری این اشکالات قابل توجه را دور می زند. در حال حاضر ، به نظر می رسد که استفاده از بی حس کننده موضعی باید مداوم باشد. ما نمی دانیم که آیا IVELT بیماران با ادامه استفاده از اسپری بهبود می یابد یا ادامه استفاده را غیرضروری می کند. این نتایج نیاز به تأیید اضافی در یک مطالعه کنترل شده و با پیگیری طولانی تر دارند. مدت زمان مطلوب برنامه باید مشخص شود ، زیرا ممکن است به طور قابل توجهی کمتر از 15 دقیقه ای باشد که از افراد خود خواسته ایم منتظر بمانند. مشکل در تکنیک کاربرد و آلودگی لبهای شرکا باید با یک دستگاه کاربردی طراحی شده برای glans رفع شود. همانطور که ما بارها تأکید کرده ایم این یک مطالعه آزمایشی است ، یک آزمایش تصادفی کنترل شده در حال حاضر در آمریکای شمالی و اروپا با استفاده از این مخلوط آئروسل در حال انجام است.

 

نتیجه گیری

اسپری موضعی LP که بر روی آلت تناسلی عضله گلاس اعمال می شود ، 15 دقیقه قبل از مقاربت ، مدت زمان انزال را طولانی می کند و رضایت جنسی مردان را با PE و شریک زندگی آنها بهبود می بخشد. بی حسی غده بر کیفیت ارگاسم تأثیر منفی نمی گذارد ، اما دو بیمار در حالی که منتظر شروع بی حسی موضعی بودند ، در حفظ نعوظ مشکل داشتند و یک شریک از بی حسی واژن شکایت داشت. این اشکال ممکن است با کاهش زمان ماند (حذف زودتر) مخلوط آئروسل برطرف شود.

 

منابع

 

 

 

نحوه استفاده از اسپری تاخیری لیدوکائین-----ok

 

قیمت اسپری لیدوکائین-----ok

 

قیمت اسپری لیدوکائین در داروخانه--ok

 

بهترین اسپری تاخیری و حجم دهنده---ok

 

قیمت اسپری تاخیری در داروخانه ها----ok

 

قیمت اسپری لیدوکائین ۱۰ درصد---ok 

 

قیمت اسپری لیدوکائین دندان در داروخانه--ok

 

اسپری لیدوکائین پاورمن دلتا----ok

 

قیمت اسپری تاخیری لیدوکائین---ok

 

ژل تاخیری قوی---ok

 

ژله تاخیری---ok

 

خرید تاخیری--ok

 

ژل تاخیری و حجم دهنده---ok

 

سفارش اسپری تاخیری--ok

 

اسپری دیر انزالی قیمت

 

 

بهترین اسپری تاخیری

نحوه استفاده اسپری تاخیری

اسپری تاخیری قیمت

عوارض اسپری تاخیری

اسپری تاخیری دیجی کالا

اسپری تاخیری به انگلیسی

اسپری تاخیری را کجا بزنیم

اسپری تاخیری چیست

 

انواع ژل تاخیری

 

اسپری نعوظ فوری

 

اسپری تاخیری آقایان-خرید

 

اسپر تاخیری قوی

 

ژل تاخیری

 

کرم تاخیری قوی

 

اسپری تاخیری 

 

بهترین اسپری تاخیری

 

خرید اسپری تاخیری

 

عوارض اسپری تاخیری

 

طریقه استفاده از اسپری تاخیری

 

قیمت اسپری تاخیری دیجی کالا

 

قیمت اسپری تاخیری دلتا

 

اسپری تاخیری را کجا بزنیم؟

 

کلیپ استفاده از اسپری تاخیری

 

بهترین اسپری تاخیری و حجم دهنده

 

قیمت اسپری تاخیری لیدوکائین

 

خرید ژل تاخیری

 

اسپره تاخیری قوی

 

انواع ژل تاخیری

 

قیمت ژل تاخیری

 

بهترین اسپری تاخیری و حجم دهنده

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 294
  • بازدید کلی : 516