loading...
معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی
سمیرا خدمتی بازدید : 16 چهارشنبه 18 دی 1398 نظرات (0)

آیا به دنبال یک روش ساده برای روشن تر کردن پوست خود هستید؟ در زندگی پرمخاطب امروزی ، پوستی کسل کننده و بی جان به دلایل زیادی غیرقابل اجتناب از قبیل آلودگی ، قرار گرفتن در معرض آفتاب و استفاده طولانی مدت از مواد آرایشی مبتنی بر شیمیایی ایجاد می شود. را وارد کنید - سرم روشن کننده Neutrogena Fine Fairness برای مقابله با تمام مشکلات پوستی! من این سرم را امتحان کردم ، و می خواهم یک بررسی دقیق از این محصول برای شما ارائه دهم. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید ، ادامه مطلب بخوانید تا دریابید که چگونه این سرم عملکرد خود را انجام می دهد و در بررسی من کرایه می کند.

 

Neutrogena Fine Fairness Brightening Serum Review

این سرم درخشان و روشن کننده باعث ایجاد رنگ و لعاب ظاهری نرم تر و سالم تر می شود. شگفتی سرم نوتروژنا به راحتی در پوست جذب می شود و بافت پوست شما را پالایش می کند. با مجتمع سالم و سفید Neutrogena ، معروف است که باعث مهار تولید ملانین می شود ، و جلوه ای سالم و درخشنده به پوست شما می بخشد. با استفاده منظم ، شما بطور قابل ملاحظه ای تن و پوست را بهبود می بخشید.

 

 

Neutrogena Fine Fairness Brightening Pinit سرم

ویژگی ها و مزایا

 

یکدست از پوست است

عاری از الکل و بدون روغن

منافذ را مسدود نمی کند

به سرعت جذب می شود

تون پوست را روشن و روشن می کند

متخصص پوست تست کرد

عطر دلپذیر

بسته بندی

سرم درخشان Neutrogena Fine Fairness Brightening در بسته بندی مینیمالیستی ، درجه یک قرار می گیرد. بطری آن درون یک جعبه مقوایی قرار داده شده است که شامل تمام جزئیات محصول است. بطری یک محکم سفید است که دارای یک پمپ آسان برای استفاده است که می توان آن را نیز قفل کرد. من عاشق این هستم که بطری چقدر سبک و مسافرتی است.

 

 عناصر

آب ، سیکلوپنتازیلوکسان ، دی متیکون کراس پولیمر ، آسکوربیل گلوکزید ، آمونیوم آکریلوی الدیمتیل تاتوات ، نیاسینامید ، C12 - 15 آلکیل بنزوات ، دی متیکون ، نایلون - 12 ، فنوکسی اتانول ، گلیسیرین ، آلتولاتازولاتولوسلاستولاناستولوسلاستولانزول ، الاستن هیدروکسید سدیم ، متیلپارابن ، سدیم لاکتات ، پلی آکریل آمید ، لوره - 4 ، صمغ زانتیوم ، BHT ، دی سدیم EDTA ، Propylparaben ، C13 - 14 ایزوپارافین ، عطر ، رتیولول ، سدیم PCA ، پلی استورات 20 ، اسکوربول اسید ، اسید اسید - 7 ، Proline ، Dipotassium Glycyrrhizate ، پروتئین سویا هیدرولیز ، عصاره گل لیلیوم کاندیدوم.

 

مهمترین ترکیبات فعال موجود در این محصول رتینول و ویتامین C (اسید اسکوربیک) است که باعث کاهش لکه های تیره و علائم روی پوست می شود. همچنین حاوی نیاسین آمید (ویتامین B) است ، و این توانایی را دارد که رطوبت را در پوست شما حفظ کند و همچنین به دلیل خاصیت ضد التهابی آن شناخته شده است. این ملزومات پوستی همان چیزی است که لیست عناصر این محصول را بی نظیر و کارآمد می کند.

 

تجربه من با سرم درخشان کننده عدالت Neutrogena

من برای رهایی از لکه های تیره و کسل کننده در جستجوی یک محصول بودم. من پوستی ترکیبی دارم و پوست من با تمام آنچه در معرض آفتاب و آلودگی های آن به طور منظم قرار می گیرد ، کاملاً بی جان به نظر می رسید. من دریافتم که Serum Brightening Fairness Neutrogena Fine Fairness و لیست مواد تشکیل دهنده آن فوراً من را جذب می کند زیرا در مورد رتینول بسیار شنیده ام. من تصمیم گرفتم که آن را امتحان کنم و تجربه من در مورد این سرم است.

 

بافت و رایحه

این سرم دارای بافتی سبک و آبکی است و از هر نوع روغن و الکل عاری است. به رنگ زرد کمرنگ و قوام آن ضخیم است. وقتی این سرم را روی صورتم قرار دادم ، انتشار آن بسیار آسان بود و با سهولت به پوست من جذب می شد. پس از استفاده ، باقی مانده روی پوست من باقی نمی ماند و آن را روغنی نمی کند. عطر آن بسیار دلپذیر است و بوی آب می دهد.

 

قدرت ماندن

از زمان جذب شدن آن به مدت طولانی می ماند. من آن را دو بار در روز بعد از پاکسازی - یک بار در صبح و بعد از ظهر استفاده می کنم. از آنجا که دوست دارم مقداری رطوبت اضافی به پوست خود اضافه کنم ، یک بار احساس می کنم که محصول به درستی در پوست من جذب شده است ، با یک مرطوب کننده پیگیری می کنم.

 

عملکرد و اثربخشی

من کاملاً تحت تأثیر این بودم که چگونه این سرم باعث می شود طی دو هفته پوست من به نظر برسد و احساس شود (البته من هر روز از آن به صورت مذهبی استفاده می کردم). در ابتدا به دلیل اینکه یکی از ترکیبات فعال آن اسید اسکوربیک (ویتامین C) است ، احساس سوزن سوزن شدن احساس کردم ، اما وقتی پوست من به آن عادت کرد ، فروکش کرد و من شاهد بهبودی در پوست خود بودم. نقاط تاریک من به میزان قابل توجهی سبکتر بودند و به نظر می رسید که آنها در آستانه محو شدن هستند. این نکته را هم باید یادآور شوم که این محصول من را از بین نبرد و من بسیار خوشحال شدم زیرا ادعای غیر comedogenic آن بسیار صادق است. من این را یک سرم انصاف نمی نامم ، اما می توانم ادعای خود را مبنی بر بازگرداندن روشنایی از دست رفته در چهره یک شخص تضمین کنم. اگر طی دو هفته پیشرفت زیادی داشته باشم ، احتمالاً یک ماه باعث شگفتی هایی برای پوست من خواهد شد.

 

فقط یک سر به بالا ، وقتی از صبح هنگام استفاده می کنم ، من همیشه حتماً از SPF پیگیری می کنم ، زیرا این ماده حاوی ویتامین C و رتینول است که باعث می شود پوست شما در برابر آفتاب حساس باشد. با این حال ، SPF یک امر ضروری است هر روز ، مهم نیست که شما یا کجا هستید.

 

طرفداران

 

سبک وزن

حاوی مواد تشکیل دهنده مانند

مرجع:ثانیکالا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 261
  • بازدید کلی : 483